fredag 1. april 2011

Bottrop igjen!

Wow, tida går faktisk. Sjølv om våren lar vente på seg og Philip er i ein anna verdensdel. Sjølv om eg er i Mo i Rana og har ingenting å gjere på. Jammen godt vi bestemte oss allerede i januar for å dra på sesongavslutning i Bottrop 3.-6. april! Og med sesongavslutning meiner eg sjølvsagt vintersesongen, som fra og med i år består av hyppige vindtunellbesøk!


Etter sesongavslutning venter altså .... SESONGSTART!
Derfor har eg bestemt meg for å aldri vasse rundt og vente på den dagen eg skal bli ihuga vinterhopper, når eg kan ha sesong heile året på to ulike felt! Sunniva er heldigvis einig.

Gleda meg massivt til å komme heim i leiligheten i kveld og avslutte arbeidsveka med eit glass vin og pus på fanget. Kem vil ikkje komme heim til dette?


Dessuten tippa eg vi snart kan gå på fjellet igjen i Bergen. Då blir det løping på Lyderhorn, som her illustrert ved Philip (riktignok ikkje løpande) ein digg dag i 2009.



 Eller over vidden, som eg veit mange gjer på ski, men det trur eg berre er kjipt, så eg velger å vente på sommeren og gjere det til fots. Fint å ha føtter. Her også illustert ved Philip, ein vakker dag i 2009. (No framstår vi veldig spreke syns eg.)


Velger å avslutte dagens vimsete innlegg med eit stemningsbilde frå Lofoten. Berre 2t 25min igjen av arbeidsdagen! God helg.


2 kommentarer:

  1. Du er naa tidig Stinemor! Og dere er naa spreke uansett hva du sier:)har vaert uten pc'n min noen dager saa jeg har ikke sett bloggen din for i dag, bedre seint enn aldri.

    SvarSlett