tirsdag 29. mars 2011

Stine lager reknskap og budsjett

I desse boligkjøp-og-god-inntekt-tider har Philip inspirert meg (eller tvunge meg) til å sette opp reknskap og budsjett. Mest for moro skyld, men kanskje litt for å sjekke kva månedslønna faktisk ender opp i. Philip er sjølvsagt eksperten, med kakediagram som seier kor mykje fallskjermhoppinga spiser av budsjettet- og det er faktisk ein stor del. Her illustrert av Pacman.



Her er noken av mine eigne økonomiske overraskelser (eller bekreftelser) eg har fått av å lage regnskap:

  • Eg har brukt meir penger på Illustrert Vitenskaps Historiemagasin enn på klær i 2011.
  • Min definitivt største utgiftspost er vindtunnell og eg har INGEN dårlig samvittighet for det! 
  • Det er billigere å eige enn å leige (som ein hvilken som helst avisartikkel ville sagt)
  • Når inntekta går opp, stiger forbruket. Det er ikkje dermed sagt at "forbruk" betyr shopping, ferier, mat på restaurant og bil. I Philip sitt tilfelle er det faktisk omvendt - han går ofte rundt og er lutfattig fordi han har satt alle pengane sine i fond. Haha! I mitt eget tilfelle er det som tidligere nevnt, vindtunnellflyging, det største kakestykket i mitt diagram.
  • Inntekta mi varierer omtrent like masse som humøret til Lene. Det seier vel litt. 



På grunn av denne varierande inntekta er det også vanskelig å lage budsjett. I tillegg er det håplaust å vite kor mykje eg må legge ut ifm jobb, og det er i tillegg kjedelig å ha ein plan for korleis pengane skal brukast eller ikkje brukast. Derfor driter eg i budsjett og kosa meg med regnskap istedenfor, som faktisk er kjempegøy og kan anbefalast dersom du er nysgjerrig på kva pengane ender opp i.


3 kommentarer:

  1. Storste utgiftspost: VINDTUNNEL.
    Rettelse: Storste utgiftspost: Lillesoster.

    SvarSlett
  2. Det har du faktisk rett i. Hahaha.

    SvarSlett