fredag 8. april 2011

Bro, bro, brille

MAKAN.


Heile dagen i går såg eg sånn ut:


No la eg merke til at eg har mykje kvitare auge enn tenner, og det er kanskje ikkje så sjarmerande? Eg skylder på vin og kaffi. Men uten vin og kaffi hadde livet ikkje blitt det samme. Men er det vin og kaffi som får meg til å sjå slik ut? Eller kan det ha vert det faktum at eg har brukt dei siste dagane på dette?


Vindtunnel er ein rar greie. Her betaler vi tusenvis av kroner for å oppholde oss i eit skikkelig bråkete rom i timevis. Gå rundt i heildekkande dress, stygge briller og hjelm med hardt skall, svette som ein gris og utsette seg for diverse ned- og oppturer i løpet av kort tid. Håret blir tørt, brusete og flokete. Man blir fysisk utmatta og psykisk anstrengt. I tillegg blir man blakk.

MEN DET DRITE EG I! HAHAHA!

Kjære Norsk Tipping.

Eg er fast spiller, og ønsker å få litt prioritet ang.
førstepremien i morra. Besta har sagt at eg kjem til
å vinne ein gang, viss eg berre spela ofte nok. Problemet
eg berre at eg trenge dei pengane no (og ikkje om 50 år).
Vennligst ta dette opp til vurdering snarest.
Kan betales direkte inn på konto til Indoor Skydiving Bottrop.
På forhånd takk!

MVH
Stine Hegrenes.

2 kommentarer:

  1. Hahaha du kan godt ta meg med i bonnen til Norsk Tipping!!

    SvarSlett
  2. Haha, du er like barnslig som meg.

    SvarSlett