mandag 11. april 2011

Ein for orgelet og ein for meg

Desse jentetur-greiene vil virkelig ingen ende ta. Etter at eg kom heim fra Bottrop var det knapt tid til å vaske undertøyet før sekken igjen skulle snøres og denne gangen var det Oslo som skulle få storfint besøk.



Eg, Sunniva, Siv (bedre kjent som SSS) og vår sparringsparter Camilla ankom frå Vestlandet med tog og fly, for å gjere tigerstaden ("ooo, tigerstaden, eg er så imponert") utrygg. Daniel hadde på forhånd sendt tekstmelding til reiseleder Idol-Siv med advarsler om voldtekstbølgen i Oslo. Ingen problem, tenkte vi. Spesielt siden vi er høglytte, usjarmerande vestlendinger med ryggsekk og joggesko på by'n. Kven vil voldta oss uansett?



Skyggen av ei lyktestople som ligna på lysestaken i Skjønnheten og Udyret. Sjarmerande sak! Midt på slottsplassen.



Hoppebilder utanfor slottet er obligatorisk når SSS er på fjasetur.


Vi fant Jan Thomas Studio i Parkveien. Han var dessverre ikkje på jobb denne dagen, så det var jo dritkjipt. Eg som hadde tenkt å ta bilde sammen med han og kanskje finne ut kva hudtype eg har. Sukk!


Südøst, der Sindre jobba. Kjempested! Årest første utepils nytes i ekstremt godt selskap og med konsertkribling i magen.




Alle gutters drøm; putekrig på jenterommet. Sånn er det berre. Alltid putekrig når jentene deler rom! Vi hadde også kreppetang med oss, slik at vi alle kunne stille i samme konsertkostyme. Kreppa hår og rutete klær. Foto av Sindre, som også koreograferte bildet.


Men fra spøk til alvor. Dette bildet er fra søndag formiddag på Aker Brygge, Jacob Aall.  Der vi satt og snakka om alle dei supre kjendisane vi hadde møtt i løpet av turen. Herregud på eit herlig repetoir! Han rødhåra i "Mannen som elsket Yngve", neeesten Jan Thomas og man skal jammen ikkje lenger enn inn på McDonalds før man treffer på ein nasjonalskatt som dette!


Christer Falck!!

(Ingen bilder av Kaizers? Hæ?) 

4 kommentarer:

  1. Oi heile to nye innlegg, herlig! Lo høgt av "nasjonalskatten" Christer Falck. Kjempekoselige bilder, gleder meg allerede til neste jentetur!

    SvarSlett
  2. Fantastisk! Stjele det eine bildet der, med ein henvising til fotografen sjølvsagt;)
    Sjekk kor symmetrisk Christer Falck er då! Ser ut som fjeset hans er photoshoppa, altså at eine sida er speglvendt :D

    SvarSlett
  3. Han er ihverfall ikkje mykje FHM-chubby!

    SvarSlett
  4. Hahahahahaha eg ler og ler, nasjonalskatt liksom!! Men at dere hadde det superkjekt er ikke vanskelig aa see;)Det var ikke mye info om konserten dere var paa, den kom liksom i andre rekke...

    SvarSlett