tirsdag 19. april 2011

Nære på å dobbeltbooke!

Sommeren er under planlegging, og i år skal det skje masse. Eg nevner; påke og sesongstart, GF-trening, Flying Chicks, Ekstremsportveko, Voss Freefly Festival, NM på Jarlsberg, Spot On Cup, Sverige-tur, tunnelcamp i juli (?), King boogie...ass!, og alt det andre. Det vil sei familiebesøk i Dublin, jobb, henge med Philip når han er heime og generelt tid til andre ting.



Eg holdt på å havne i saksa i dag når eg bestilte flybilletter tur/retur Dublin 5.-10. juni. Tenkte laaaangt bak i underbevisstheten at Flying Chicks skulle starte 13. juni og at det ville gi med eit godt slingringsmonn. Ikkje før eg hadde mottatt kvitteringa på e-post bladde eg opp i kalenderen min og såg til min store overraskelse at den skulle starte 10. juni! Sjølvsagt skulle den det! Ikkje mindre flaks at eg reiser innom Gardermoen på returen, så eg kan berre tusle ut til toget og få nokon til å plukke meg opp på Rena.

Note to self: det er jo ein grunn til at du har kalender då, ditt fjasetryne! Bruk den! 

2 kommentarer:

  1. hahaha, superflaks kaller jeg dette, gleder meg som en unge til du kommer! Haaper inderlig Karoline stikker over en tur samtidig! Da blir det "flying chicks" i Dublin!!

    SvarSlett
  2. Eg lika bruken av ordet "fjasetryne"! :D

    SvarSlett