fredag 25. mars 2011

Prosjekt: "gult er kult"

Vi innser etter snart 3 mnd i den nye leiligheten at vegger og golv ikkje kan vere 100% plettfrie for evig og alltid. Vi fikk faktisk mamma til å hive møbelknotter under hælane på nyttårsafta (og det vil vi fortsette med altså), men vi kan ikkje sette oss ned og hyle fordi det kjem eit hakk i ein dørkarm!


Så med dette i tankane bestemte vi oss for å like gjerne feire den nyetablerte sjølvinnsikta med å male døra knallgul. Det ville jo sette standarden for å ødelegge det kvite gjennomgangstemaet i absolutt alle rom i heile huset.

Vi ordna med maling og diverse utstyr, og før vi visste ordet av det såg inngangspartiet vårt ut som dette.



Kjempetøft og morsomt. Faktisk så kjempetøft og morsomt at vi ikkje kunne få heilt nok. Skulle vi berre hive oss rundt og male alle dørene med det samme? Vinduskarmer? Eller kanskje ... om vi kunne finne noke anna som ...


Der ja!
Omsider var det kjøleskapet som måtte gi tapt for tittelen "hvitevare", og som no kan pryde kjøkkenet med nyreist stolthet. Det mottar daglig nye kompliment fra både beboere og gjester, og er utvilsomt fargeklatten i huset. Sammen med døra, så klart.


Ettermiddagen og kvelden skal tilbringes i mammas selskap, og med ekstravagant tilbehør som lasagne og rødvin. Vi skal på shopping på Skeidar i Åsane først, og eg regna med at å sette opp eit flatpakka garderobeskap kan få meg i arbeid resten av helga.


Forøvrig må eg klare meg utan han her på ubestemt tid. Han reiste med tidligflyet til Azerbaijan i går morges, og no sitte eg her og syns det er flaks at eg skal vere masse på reise denne mnd. (Mo i Rana, Tyskland, Oslo og Stavanger dei neste 3 vekene.)  

4 kommentarer:

  1. Hahha, dette LIKAR eg så fantastisk godt! Kan jo aldri ha ein dårlig dag i den leligheta der, med sånne gule, oppfriskande element:D Men, er døra gul på yttersida og? Som i : "kor eg bur? Berre leit etter den gule døra du..!"

    SvarSlett
  2. Fantastisk! Å, gleder meg til å sjå! Konge kjøleskap og dør. Blir så glad av utenfor-strømmen oppussing. Vurderer faktisk å innrede eget hus med furupanel og tapet, i protest mot at alle nye og fine leiligheter man stiger inn i i disse dager er utstyrt med totalkvit innredning med innslag av beige kubbelys og puter.

    SvarSlett
  3. Diggerdigger! Gult er og blir kult! Og det passer jo så bra nå som løvetannen er på vei i alle krinker og kroker ute!

    Gleder meg til Oslo og Stavanger! :)

    SvarSlett
  4. Hei!

    Ser du har malt kjøleskapet for et par år siden. Hvilken maling brukte du? Satt den godt, og sitter den ennå? ;)

    SvarSlett