tirsdag 15. mars 2011

Sesongstartfeber


Av og til må eg berre minne meg sjølv på kvifor eg annankvar veke reiser mjølkeruta til verdens desidert minst sjarmerande navle; Mo i Rana, for å jobbe på dagtid og savne eit sosialt liv på kveldstid.

Eg tørrlegger meg, ser timevis på tv, spiser på restaurant kvar dag (NEI, det er ikkje så luksus som det høyres ut som), leser bøker og strikker til den store gullmedaljen. Og kva består den av? Lønn.

Ja, akkurat. Lønn nok til at eg kan øremerke midlene mine til fallskjermhopping og vindtunellflyging i selskap av verdens beste venner og i verdens flottaste natur. Og kanskje Gratis Flåge kan ta ein ordentlig gullmedalje ein gang?


Flott, det motiverte meg :-)

3 kommentarer:

  1. Herlig! Veldig glad i snøen for tiden, men det skal bli digg med sommer, sol og litt frittfall :)

    SvarSlett
  2. Nettopp! Det er heilt greit med hyppig Mo i Rana-besøk evt 10-timers studiedager så lenge man har tre måneder sommarferie og kan flytte inn i telt på bømoen :D

    SvarSlett
  3. For et deilig liv dere har jenter! Nyt det mens dere kan:)

    SvarSlett