mandag 7. mars 2011

Temablogg: Søstrene Snuse

Velkommen til enda eit temablogginnlegg! Denne gangen gjer eg eit djupdykk i arkivet og hentar fram fotos av meg og mi kjære lillesøster Karoline. (Sånn at det er sagt Karoline; det er ei ære å bli valgt ut til temabloggen altså, berre så du veit det.)

Begynner med eit fint og representativt bilde av oss. Good old times! Idyllisk familieliv på Sagøyra. Dette var julekortbilde eit år eller to (eller tre). Frå venste; Jørgen, Karoline og meg. Men det ser dåke vel?



Idyllen fortsetter: i oktober i 2008 reiste vi til Amsterdam sammen med mamma og Garret for å feire mamma sin 35-årsdag. Det var kjempetrivelig og vi fekk ordentlig kjørt oss på familiesammenkomst.


Innhopp og fest hos Jon Gjerde i 2007 (trur eg). Syns igrunn bildet tala masse for seg. Her er det snakk om lillesøster på langt-under-myndig men som likevel er med å herje med fallskjermklubben og glir inn i miljøet som ingenting. Finfin dag det der :-) Frå venstre og rundt: Karoline, Reserve-Philipp, meg, Philip, Martin og i midten; Camilla.


Familien møtes ein gang iblant, men sjeldan uten god grunn. Her i Majas konfirmasjon (god grunn) i 2009, som vart feira i Kong Oscars gate på både den eine og andre sida av vegen. (Lett tilgang til halvlitere på Våget Fetevare.) Super dag. På bildet: Karoline, Malin, Aurora, meg og Monika. Men Karoline; sånn pannelugg er vel første og siste gang...?


Dublin på overraskelsesbesøk i 2009 - dette var så kult! Karoline hadde fått tlibake noke penga frå SAS etter ein greie på vei til Roskilde, og valgte å reise til Dublin for det som var til overs. Ho spanderte til og med litt på meg. Så vi reise over sammen uten å sei eit kvekk til mamma på forhånd! Der blei vi ei veke og snuska rundt i gatene i begynnelsen av august. DEILIG! Bildet er knipsa i den mørke alléen mellom pubgata og husgata, som er fast stoppested for å knipse bilder når man er på vei heim etter fire-fem pints. Kjempekjekt!


Oktober 2010: Også i Dublin, ved IPA (Irish Parachute Association). Vi blei behandla strålande, og fekk komme på løft tidlig sjølv etter mange mange mange ferdig manifesterte løft foran oss. Digg med første søsterhopp i det herlige Irland! Flyet var den samme porteren som Æra har hatt heile sommersesongen 2010.
Utsikta? Tja. Grønt. Sauer. Etc.


Dette var det einaste anstendige bildet eg fant av oss etter at eg og Philip hadde spontankjøpt leiligheten i desember i 2010. Dette skulle sjølvsagt feirast, så alle fine folk blei invitert til Martin for litt gin og fjas. Her må ha vert tidlig på kvelden, eller i ein av pausene vi hadde mellom dansinga. Dritbra fest, som enda med at alle 14 forspilldeltakarane prøvde å kjøpe øl med falske 50-lapper på pub'en seinare på kvelden, og både eg og Philip blei nekta servering. (Dette har eg sjølvsagt blitt fortalt.) Finfin feiring!


Avslutter med eit fint og representativt bilde av oss. Ingenting gale her i gården. Ekstremsport og fest? Vi to? Aldri. 

4 kommentarer:

  1. Å for eit herlig innlegg! Så koselig med godt søsterforhold. Mange gode minner her! :)

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig innlegg! Dåke er jammen forskjellige, men så er dåke like på mange områder og :)
    Ellers, til Karoline: du burde ABSOLUTT satse på pannelugg igjen!! (hahahihihhohoho!)

    SvarSlett
  3. Haha tusen millioner takk Stinemor, du er snill du! ;) kjekt å se at du hyller søskenforholdet noe som gjør en mor både glad og rørt:) se hvor du smiler på bildet med dere 3, eneste som bryr seg om fotografen! Jørgen ser på tv og Karoline vil bare vekk... hmm det hørtes kjent ut egentlig..

    SvarSlett
  4. HAhaha, faen. Var det virkelig saa ille med pannelugg? Eg undrast.
    - Dog dette her var goy :D Hurra!

    SvarSlett