torsdag 7. januar 2010

















I dag fekk eg eit snodig, dog sjarmerande kompliment. Det var min kjære Philip som gjekk og tusla rundt i bokseren i dag morges då han såg på meg og sa: "Du burde vert stoppa ut."

Først tenkte eg; prata eg sååå masse?! Men han meinte jo berre at eg var søt.

Føyer seg inn i rekka av kule kompliment er har fått, ikkje langt unna Anders som farga håret mitt forleden dag og kommenterte den ufattelig nydelige kvitfargen eg hadde i huden. Som passa det raude håret perfekt. Heller bleik enn feik :o)

2 kommentarer:

  1. Akk, kvinnfolk, prøver alltid å få noko sjarmerande ut av alt. Han meinte antageligvis at du taut nåke voldsomt, og at han heller kunne tenke seg å ha deg som eit trofé på veggen. Kor søtt er det på ein skala frå 1-10?


    :)

    SvarSlett