lørdag 23. januar 2010

Årest største fallskjermkalas

I dag er dagen: årsfesten til Bergen Fallskjermklubb. Festen der ein skal gå i kjole og pensko, drikke champagne  frå stettglas, treffe igjen gamle bekjente, klappe for talarane, danse swing, ha sex på offentlig toalett, overdrive alkoholinntaket, bli bært til nachspiel, slåss litt, spise nattmat, begynne å bli edru igjen i fem-tida på natta, drikke masse for å unngå å bli edru, ta første morrabussen heim, eventuelt bli på nachspiel til dagen gryr og invitere resten av gjengen med på Brød og Vin for å diskutere det som nettopp skjedde.
















  

No er klokka 11.35, og eg har allereie hatt papmreseanse i dusjen (all body shave, hårkur, ansikstmaske, neglelakk, augebryn m.m). No skal min kjære Philip og gjesten vår, Yngve, til Samnanger saman med Knut, Richard og Øystein. Der skal dei ramle av ei fjellhylle. Gutta sin måte å pampre seg på før årsfesten. Skulle gjerne blitt med, men er langt ifra psykisk tilstede for å gjere eit lavhopp i dag.


1 kommentar:

  1. Hihihihi, eg gleder meg! Ellers halvveis-plagierte eg innlegget ditt og såg det først etterpå ;) Gleder meg voldsomt til ikveld! Og litt glad eg slepper å ramle av ei fjellhylle akkurat no, siden det ville ødelagt sveisen min. Snakkes! :D

    SvarSlett