onsdag 6. oktober 2010

DUB - CPH - OSL - BGO

Ah! Heime igjen etter ein lang ferie i Dublin. Fantastisk å vere berre meg, mamma og Karoline i heile SEKS dagar i verdens kanskje mest avslappa storby. Bildeserie følger!














Spørsmål til bildene kan rettast direkte her i kommentarfeltet. Som dåke kan sjå har Karoline ordna håret sitt og fått dreadlocks på ein negersjappe, akkurat som eg gjorde når eg var i Dublin for fire år sidan. Det blei kjempefint. Jenta i stolen ved Karoline heiter Grainne (staves det sånn?) og kjem fra Irland. Ho ligna litt på meg syns eg..

Vi var på det lokale hoppfeltet på søndag. Der var det enorm aktivitet med OFSK sin porter fra i sommer! Den var i full back-to-back heile dagen, og eg og Karoline sneik oss på eit løft :) Vi fekk komme til kjapt fordi servicen der var heilt utan sidestykke. Ufattelig bra mottakelse og kjapp ordning av registrering og manifestering. Eg lånte meg ein Silouette 170 og gjorde ein to'er med min søster. Hurra!

Flyturen tilbake blei ikkje som bestilt. Etter ein smertefri tur fra Dublin og Køben (jaja, nesten smertefri då.. Det var jo trist å sei hadet til mamma på flyplassen så klart!) var det tid for trøbbel. 10 minutt før boarding får eg ein sms: "Ditt fly er kansellert, hilsen SAS". Deretter fulgte uvisshet, og heldigvis kom eg til i helpdesken til SAS uten for mange timer venting. Så blei eg ordna på ein ny rute: via Oslo til Bergen. Huttetu seier eg berre. Tre fly på ein dag. Heldigvis gjekk det smooth på begge fly, og på flyplassane. Det redda nesten dagen min at pappan til Philip kom og henta meg på Flesland og kjørte meg til sentrum med den store kofferten min. Takk Einar, du er skjønn :-)

No har Karoline flytta bort til mamma i uviss framtid. Kjem snart på besøk igjen folkens! Takk for denne gang! Kjempeglad i dåke, Karoline, mamma og Garret.

7 kommentarer:

  1. ;) Herleg med slike oppdateringar.. som eg snik meg til :( :)... kjempeglad eg også..Ingrid, Garret og Karoline..håpar livet går på skinner!!!

    SvarSlett
  2. Ein silhouette 170, haha! Høres ut som ein kjempefin tur. Ellers må eg sei Karoline følger i dine fotspor, med Dublinopphold og hårsveis. Slett ikkje eit verst spor å følge ;)

    SvarSlett
  3. Så koselig innlegg! Me like:) Kjenner eg savna Ingrid når eg ser fine bilder av ho! Ellers trur eg Karoline kjem til å bli ein god "dubliner"(?).

    SvarSlett
  4. OG! Eg kjem til Bergen helga den 29. oktober, og vil gjerne ha eit gjensyn med s`ane mine - ver så snill? Eg savna dåke (faktisk!) nåke heilt vanvittig!

    SvarSlett
  5. Eg er her 29 okt! Hurra! Ka skal du i Bergen? SSS-møte skal vi iallfall få til! Ikkje for å holde samtaler i Stine sitt kommentarfelt, men ... eg tenker meg eit skriveopphold i Førde starting ca tirsdag neste veke og varer ei veke + framover. (Har lagt opp til turnusskriving på masteroppgava, offshoreinspirert. Foreløbig er det 2 veker på og 3 veker av :D Og dei to vekene bør helst tilbringes i Førde, for der får eg faktisk gjort litt ;) Så! Satser på vi snakkes i neste veke Siv!

    SvarSlett
  6. Karolinski Hegreneski7. oktober 2010 kl. 02:26

    HAHAHA. Jippi. Dublin!!!!!! DUBLIN!!

    SvarSlett
  7. :D have fun go mad :D

    SvarSlett