fredag 30. oktober 2009

Progresjon


Sitter i influensatåka mi og kikka gjennom loggboka. (Sannsynligvis verdens beste underholdning, spør du meg.) Her er eit eksempel på progresjon i løpet av kort tid. Desse hoppa er utført samme dag, eit tidleg på dagen og eit seinare. Kjekt med progresjon! 

No gav eg meg sjølv eit hett tips til korleis fylle denne kjipe sofadagen med noke interessant.. Eg skal sporenstreks begynne å leite etter flybillettar til Moskva neste sommer! Hurra! 
(Fy flate, det kribla godt.)

3 kommentarer:

  1. Eg lika når det kribla i magen din! (usj, i andre sammenheng kunne denne kommentaren blitt litt vel drøy..takk og lov for at det ikkje er meint SLIK!)
    Idag skal forresten eg og Andreas ha goth-party, nåke du og Sunniva burde tatt del i, for eg veit dåke hadde dratt den like langt ut som meg:D Gled deg til bilder på bloggen min, av Goth-Siv!
    Oisann, her blei det litt reklame gitt. Jaja, pyttsann, ha ei fin helg Stine-mor:)

    SvarSlett
  2. Hey, får eg lov å kommentere? Jammensanten funka det.

    Igrunn var jo heile Kolomna-turen ein einaste lang progresjon:D Hold meg oppdatert ang billetter og god bedring! Skjer lite på hotellet akkuarat no gitt ;)

    SvarSlett
  3. Måtte bare inn for å snoke litt.

    Loggbøker er jo bare stas da. Og boka di er jo til stor underholdning :-D Her er det ikke snakk om å bare logge, neida, hvert hopp er unikt og dokumentert deretter.

    Fine bloggen du har. Trur eg må inn her og snoke en anna gang og.

    SvarSlett