søndag 11. oktober 2009

Tid kjøpes, det meste av interesse!

I dag har vert ein ordentlig slapp dag. Nattevakt er både fryd og forargelse samtidig. Fryd fordi eg får rusle rundt på jobben i mitt eget selskap, spotify eller P3 på høgtalarane og tilgang til eit hotellkjøkken (!) med ein brukbar timelønn. Forargelse fordi eg går glipp av masse. Fallskjermhopping på dagtid og øldrikking på kveldstid, samt ei god natts søvn om natta er berre nokre tilfeldige eksempel.

Eg har brukt litt tid i dag på å tenke over tida mi, og korleis eg disponerer den. Vi har trappa opp skulearbeidet i haust, og det kjennes både naudsynt og effektivt. Men korleis eg skal få tid til alle dei andre tinga eg skulle gjere i haust er eit framleis ubesvart spørsmål.

I mellomtida skal eg lage ei lita oppmuntrande liste over ting eg har:

  • Ei vanvittig motiverande yogainstruktørjente. Superfresh!
  • Problemstilling til bacheloroppgåva mi
  • Mamma, Garret og Karoline i samme fylke!
  • Arbeidslyst (manglar berre tid!)
  • Sparekonto med navn "Russland 2010"
  • Noken herlige jenter i klassen, som gjer skuledagane ekstra underhaldande
  • Nylig blitt tante til Theodor
  • Min fantastiske sejelevenn og kjæreste - Philip
  • Mange nye venner i Bergen Fallskjermklubb


(Påken 2009: Slakkline med tøysko og kortarma genser. Deilig!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar