fredag 13. januar 2012

Nytt år, ny stil?

Tida flyr når man har det kjekt!

Turen til Dubai vart kanonbra. Digg vær, fine folk og fallskjermhopping. Kan man be om meir? Ja, klart man kan! Billige taxiturar, milevis med spennande shopping, alle tenkelige (og utenkelige) restauranter og vanvittig bra service. Kan man DÅ be om meir? Nei igrunn ikkje. Men som sagt, moro var det!


Verdens høgaste byggverk, Burj Khalifa, tårner ein plass mellom 800 og 900 meter over bakken. Eg og Philip tok heisen opp i 124. etasje når vi var der i september. Det som er litt kuriøst er at arealet i etasjane mot toppen blir mindre og mindre. Faktisk veldig små. Eg tør ikkje gjette anna enn at toppetasjen er ein ettroms hybel.


Vi hang masse med tyskeren Niema og litt med hans kompis Gary fra Belgia. Her avbilda sammen med hans britiske venn som gav oss to (!) øl i hendene når vi kom inn i denne harrybaren. Sjipparen i knallhumør som alltid!




Vakkert og surrealistisk med landingsområdet og skylinen i bakgrunnen. Guttepjokken på bildet over er barn av to aktive fallskjermhoppere fra USA som er ansatt på feltet i Dubai. Han og søstra fjasa rundt på feltet og kosa seg i alles selskap. Her etter rullebrettkonkurranse med Philip.


Solnedgangen bak Philip på stranda. Skapte eit fantastisk lys kvar einaste kveld.


Dei siste bildene eg fant på kameraet var frå nyttårskvelden, som  vi feira i 23. etasje på eit fasjonabelt hotell med utsikt over dei viktigste fyrverkeria. Her budde Åsmund og Karen i sin to-etasjes suite med 4 balkonger. Vi bestilte mat for 550,- per pers, og likevel var vi overraska når dei kom med ein heilt bryllupsbuffet til oss.

Gøy med fest, gøy med tur til Dubai og gøy med nytt år og nye muligheter.
BRING IT ON.

(Det eg ikkje tenkte for masse på når eg var i Dubai, var at eg burde shoppe litt klær til å starte det nye året på NHH med. Det gjorde eg altså ikkje.) 

3 kommentarer:

  1. Hihi! Så kjekt! Nå begynner jeg for alvor å drømme litt om Arizona. Eller California. Eller Portugal.... :D

    SvarSlett
  2. DÅ du var i Dubai, frøken! ARRG.

    Sånn, ferdig med sinnet. Får reisefeber av slike innlegg, likar det! Ser ut som om at dåke har hatt det digg :)

    SvarSlett
  3. Den gang - då. Kver gang - når. Skjønt eg er med på ka du seier mitt idol, så har eg jo frekventert Dubai ofte i det siste :)

    SvarSlett