torsdag 3. februar 2011

Quítese la ropa, por favor!

No har eg gått til innkjøp av den høgst nødvendige spanske fraseboka, sjølv om vi er langt over halvvegs i opphaldet. Eg har begynt å skjønna litt av teikninga, men syns tysk går spansk ein høg gang når det kjem til gjenkjennelse og gjetting av ord og betydninga av dei. Skulle hatt Sunniva her!

Ellers er solkysten som eg tidligare har nevnt; full av nordmenn. "Lille Norge" er det mange som kaller det. Den lille byen Albir ligger mellom Valencia og Alicante, like nord for Benidorm. Området er totalturistifisert (eit ord eg nettopp laga), som betyr at opprinneleg kultur og språk er vaska bort til fordel for tilreisande. Spanjolane her er ikkje eingang spanske - dei er rumenere eller nederlendere, eller til og med norske. Ja, det har skjedd at eg har komt i spansk-frase-snakk med ein butikkselger som omsider viste seg å vere fra Kirkenes.





For å illustrere galskapen har eg knipsa litt rundt omkring når vi har passert sjapper i gatene. I tillegg blei eg og min kjekke kollega Siri stoppa på gata i dag av ein mann som satt på eit bord ved ein uterestaurant. Han var ein eldre herre med avis og solbriller som kikka opp på oss og sa; "Heihei - dere ser norske ut!".

No er dagen over, og eg kjenner at kroppen har tatt både sol og sikkert rundt to mil med vandring i gatene i dag også. Vi har det kjempefint og nyter livet på statens rekning.

Hasta luego, amigos!

6 kommentarer:

  1. Gidd du ta med ein VG til meg heim?

    SvarSlett
  2. Haha stinemor, vanskelig å skjønne at du faktisk er i Spania! Det er synd at det er blitt slik, små samfunn rundt omkring hvor forskjellige nasjoner "rotter" seg sammen, de gidder ikke lære spansk engang og det er en skam! Jeg misunner deg når det gjelder temperatur og sol, skulle så gjerne hatt litt av det nå... Take care! Klem mams xx

    SvarSlett
  3. Hahahaha, fantastisk underholdning til morgenkaffien :D Også er det alltid samme type nordmenn (kremt, frp-ere) som klager høglytt over alle innvandrere som ikkje gidder lære seg norsk, som kjøper hus i spania og oppretter norske kolonier for å sleppe å lære seg spansk :D
    Din språktilegning er imponerande dog.

    Gleder meg til ikveld! Kjolen er konge. Fikk den levert på jobb i går:
    Jarle: - Men, du bare fikk en kjole. Korleis veit du at den passer?
    Sunny: - Fordi den er Stine sin?
    Jarle, Richard og Sten i kor: - Ahhh...

    SvarSlett
  4. Aiaiai, har aldri heilt forstått meg på desse norske koloniane.. Er ikkje greia med å reise utanlands at ein faktisk skal kunne snakke norsk - utan at alle rundt deg forstår at du harselerer med innbyggarane?:p Eller å smake på ny mat, oppleve nye impulsar og kulturar? Dessuten mister desse kolonifolka gleda av å kunne reise heim til Norge, få ete kjøttkaker til middag, og å lese dagens vg.

    SvarSlett
  5. Kvifor reiste me ikkje innom her, når vi var ute å kjørte i Europa? :)

    SvarSlett
  6. HAHAHAHAHAHAHAHAHA.
    "Totalturistifisert" er eit ord eg har leita lenge etter.

    SvarSlett