mandag 7. februar 2011

Bergen Fjellfykarlaug og basehopping generelt

Etter at Yngve forsvant har eg fleire ganga tenkt; stopp. Basehoppinga har på ein måte tapt seg litt, og eg trur kanskje eg aldri kjem til å gjere det igjen. Eg veit at det er fleire i fallskjermklubben og basemiljøet som ikkje heilt veit korleis dei skal ta stilling til hoppinga i framtida. Enn så lenge har vi berre utsatt å bestemme oss, fordi det uansett er vintersesong. Men våren er rett rundt hjørnet. Sjølv om eg trur eg har bestemt meg, vil eg sei at eg har vanvittig respekt for alle som bestemmer seg for å fortsette.

Håpa bildene kan tale for seg.















Fordi det er ekstremt! Det er ekstremt sosialt. Ekstremt spennande. Ekstremt langt vekk frå kvardagsrutiner. Ekstremt intenst. Ekstremt personlighetsforsterkande. Ekstremt deilig (å falle, men det veit jo alle). Ekstremt vakkert (naturmessig). Ekstremt god trening. Ekstremt fine folk.

Eller kanskje eg ikkje er heilt ferdig med dette likevel?

6 kommentarer:

  1. Godt og samtidig naturlig at du tar en slik vurdering. Viktig at en ikke driver med dette fordi miljøet er så ekstremt kjekt! Det blir feil. Lykke til med tenkingen, fint at du er reflektert Stinemor. Jeg ser jo og vet at dere har det enormt kjekt sammen, ikke vanskelig å forstå heller. Men vennene dine vil du nå ha uansett. Som mams'en din så må jeg nå få si at dette kan du godt gi deg med;) Klem xx

    SvarSlett
  2. Lenge leve ekstremister.

    SvarSlett
  3. Denne var fin, frøken Sky.
    Fine bilder du legger ut og skaper for andre som ikkje kjenner til BFFL og de andre fine folkene. :) Og for meg, selvfølgelig. Nå er det ikkje lenge til vår, sommer og ny sesong!

    SvarSlett
  4. Du blogga for raskt for meg, Stine! Superartig med så mange nye innlegg, eg klara jo ikkje å følge med :D

    Eg er faktisk litt overraska over refleksjonen din, hadde trudd du kom bastant til å fortsette med dette, nettopp og pga det med Yngve. Men, som "bekymra" venn, som likar å halde seg på bakkenivå, seier eg som mamma Ingrid: " Dette kan du godt gi deg med" ;)

    SvarSlett
  5. Takk Siv, da er nå ihvertfall vi to enige;)

    SvarSlett
  6. Jeg har en kompis som mest sannsynlig skal prøve BASE til sommeren. Først var jeg utrolig redd, men jeg respekterer valget hans og skal støtte han hele veien med det.
    Og jeg skal nok ikke se bortifra at jeg gleder meg veldig til å menneskene i det miljøet! De virker kjempehyggelige :)

    SvarSlett