onsdag 1. juni 2011

Back - at last!

Eg skal ikkje legge skjul på det folkens: blogging er berre middels gøy. Masse mindre gøy enn å lese andre sine blogga, for eksempel Sunniva eller Idol-Siv sine. Men samtidig ganske masse gøyere enn å kjede seg. Så den siste måneden har eg ironisk nok hatt nok å henge fingra i, ettersom det tilsynelatande, for alle dei ivrige bloggleserene mine, ikkje har skjedd noke i livet mitt i det heile tatt.


Kalenderen på veggen på kjøkkenet har sett slik ut i mai. Det vil sei; noke på timeplanen nesten kvar dag. Enten det har vert jobb, hopping på Voss, fjasetur til London eller berre sosial moro i Bergensområdet. Og ein eksamen, vel å merke. Og samtidig er Philip'en min i Aserbaijan, og eg vil trygt påstå at det er ein direkte sammenheng mellom hans manglande tilstedeværelse og min fulle timeplan. No er vi straks inne i 4. veka for denne gang, og eg syns faktisk det går veldig bra.

17. mai blei ein flopp i år. Etter intens oppvarming til å lande i Lille Lungegårdsvann i fallskjerm på den store nasjonaldagen, blei drømmen vår (eg, Sunniva, Glenn og Ole) grusa i ca 1000 fot over Fyllingsdalen på vei mot sentrum, idet vi hadde skyene rundt oss på alle kanter. Kan nevnes at vi før takeoff stod under vingene på flyet for å skjerme oss fra haglbygene og vindkastene på 33 knop (minor details). Så blei det kebab til middag og bunad og fest, men då vi kom var alle dritings allerede og det var umulig å holde tritt. Så når eg endelig hadde begynt å finne god-formen blei vi kasta ut av naschpiel, ca kl. 22. Den dagen går lett i glømmeboka for min del!

Då vil eg heller slå eit slag for London-turen eg foretok meg 11.-14. mai, for å besøke Karoline og Poppi i Bethnal Green.




Ein heilt fortryllande opplevelse. Takk Karoline, eg gleda meg allerede til neste gang!

Av andre ting som har skjedd sidan sist kan eg rett og slett gjere det eg er best på: liste opp ting.
* Kom på 5. plass i sklia på Vannkanten, med tida 09:25 (Sølve vant med 09:04)
* Fått GoPro'en min fra USA!
* Nesten blitt askefast i Oslo, men det ordna seg i siste sekund
* Kjøpt ny sofa som eg trur blir perfekt i stua i Gravdal
* Rekna matte med Sunniva, og tatt eksamen i R1 (igjen *host*)
* Fått 10.000 kroner fra Norges Idrettsforbund i fallskjermstipend
* Gått i stykker eit par bunadsko

Lova å prøve å komme på banen igjen med blogginga folkens, men sånn som timeplanen ser ut framover kan eg rett og slett ikkje love noke. Bra for meg, ikkje fullt så bra for mine slukørede fans.

Until then - stay safe og GOD SOMMER!

4 kommentarer:

  1. 10.000 kroner fra Norges Idrettsforbund?

    Gi til de fattige! (Ta fra de rike)

    SvarSlett
  2. Så bra du kom litt tilbake. Det er ikke så lenge jeg oppdaget Sunniva sin blogg, og igjennom henne fant din. Jeg synes det er ubeskrivelig morsomt å se at det finnes fallskjerm-bloggere!
    Og gratulerer med stipend! Visste ikke at det fantes fallskjermstipend. Det er ganske kult!

    SvarSlett
  3. Martine! Kjekt at du leser min blogg óg då :) Det gir jo enda meir inspirasjon til å faktisk skrive. Skal legge deg til i lista mi óg!

    Fallskjermstipendet er ungdomsmidlane som NIF deler ut kvar vår. Der er det berre å søke for alle som er medlem i idrettsforbundet, og så får man tildeling om juryen syns søknaden er verdt å satse på. I år er det Gratis Flåge (freeflyteam) som har fått for prosjektet vi har om å hevde oss i NM intermediate :) Ønsk oss lykke til!

    SvarSlett
  4. Bra du er tilbake med blogging Stinemor! Har savnet deg;) Visste ikke om stipendet, super dupert og tvi tvi! Sees paa sondag, gleder meg veldig veldig veldig;)

    SvarSlett