mandag 31. januar 2011

Stille før stormen

Ah! Siste dag i Gravdal før eg skal ut på eit to-vekers jobbmaraton, eller jobbeventyr om du vil. Eg syns i alle fall at ei veke i Valencia, etterfulgt at ei veke i Nord-Norge, med alt dekka og god betaling er perfekt tidsfordriv for første halvdel av februar. Reiser kl. 05.30 i morra tidlig og kjem tilbake lørdag 12. eller søndag 13. februar.

I kveld skal eg og Philip meske oss med fullkonslasagne, rips til dessert og Greys Anatomy-episoder. Perfekt!

Leiligheten begynner å ta form. Og det er så kjekt! Vi køyrer fortsatt på med lego og 8-bit i stua, mens soverom, kjøkken, bad og vinterhage får slappe av litt meir.




Den kreative sida av meg har fått bein å gå på i det siste, noko som resulterte i at mine nyinnkjøpte lysestaker frå ein bruktbutikk i Mo i Rana endelig kom til rette!


Før maleprosjekt: brukte lysestaker til 5,-/stk kjøpt på bruktsjappa i Mo i Rana





Etter: fjong forandring! Rød, gul...


...grønn og blå!

Nei, no har det kanskje gått for langt. Ærlig talt - eg har vel ikkje begynt å interiørblogge? Berre ein pitteliten greie her heilt på slutten...


Tidenes kulaste knagg? Oh yes!

Ciao for now.

4 kommentarer:

  1. Haha jeg må si dere er kreative!! Lurer på hvor du har de sidene fra Stinemor, ihvertfall ikke meg;)Lysestakene ble flotte og jeg gleder meg til fortsettelsen... Lykke til på din reise min skjønne:)

    SvarSlett
  2. Ja, dette blir heilt vilt bra :) Diggar den knaggen!
    Ellers er det fort gjort å gå i interiørblogg-fella, dette veit eg alt om:p

    Du må kose deg i Spania, Stine! Heldige du, som skal få sjå sola!

    SvarSlett
  3. Hoy! Eg og digger knaggen! Så fin leiligheten er blitt! Gler meg til å komme på besøk. (Skal forresten snart sulle meg til å svare på melding, har fått ny mobil, og den er så kjip å trykke på!) :o)

    SvarSlett
  4. Å, koselig innlegg og kjempefint blogdesign! Digger "headeren". Kos deg masse i Spania, misunner deg som får litt sol på kropp og sinn :D

    SvarSlett