søndag 30. januar 2011

Snopehylla





6 kommentarer:

  1. Hahaha, konge. Likte plukk-og-mix i lego konseptet godt. Tror det har stort potensiale generelt. "Fargerike penner og viskelær - 10 kr hektoen", "hårdill og neglelakker" etc.

    Koselig med pysjparty i Førde forresten? :D Og når er det avreise Spania?

    SvarSlett
  2. Siterer Sunniva:
    "Likte plukk-og-mix i lego konseptet godt. Tror det har stort potensiale generelt. "Fargerike penner og viskelær - 10 kr hektoen", "hårdill og neglelakker" etc."

    ETC..? Har du heilt gløymt din fantastiske forretningsidé frå media..? 'Do me'?!? Eller er eg heilt på jordet no..? :p Burde garantert realiserast uansett :D

    SvarSlett
  3. Nice. Btw, fjasa meg vekk på google og fant det bildet her. Tenkte på 8-bit-temaet dykkar :)

    http://myfoodlooksfunny.files.wordpress.com/2010/12/6e15e34d-fbd4-4bd5-9f9b-9f458008b90c.jpg

    SvarSlett
  4. Ja! Hadde helt glemt at eg innerst inne har en entrepenør i magen.:D
    Genial skittlesbruk forresten!

    SvarSlett
  5. Haha, kongebilder! Siste tilskudd er forresten lemmings - huska dåke dei? Eg spelte så sjukt masse lemmings, det er sikkert det einaste spelet eg har vert genuint hekta på i løpet av livet. Kjekt i Oslo Andreas? :)

    SvarSlett
  6. Haha, lemmings = genialt. Pacman komt på veggen endå?
    Oslo var bra. Hehe, toppa seg med at eg åt frukost med vokalisten i Return :p

    SvarSlett