tirsdag 6. juli 2010

Temablogg: bilder av Sunniva og Philip

Velkommen til eit nytt temablogginnlegg. Årsaka til at eg blogga masse akkurat no, er at eg stikke til lasaronferie til Russland i morra og blir vekke i 14 daga.

Tema for dagens blogg er altså bilder av Sunniva og Philip. Kravet er at bildet skal inneholde både Philip og Sunniva samtidig. Bildets historie er sjølvsagt også kortfattelig beskrevet. Gled dåke!


Bilde 1: Klassisk Philip og Sunniva på fest. Sunniva utvikla ein gang tidlig på 2000-talet ein effektiv posering for slankande effekt i ansiktet. Teknikken består i å spise deg sjølv opp frå innsida. Resultatet er slike fantastiske modellfoto, og Philip har adoptert teknikken i all evighet. Her avfotografert i fallskjermkollektivet under ein legendarisk danse-og-tøyse-fest i 2006. Ellers har eg mange slike tilsvarande foto i diverse album.


Bilde 2: Overnatting i klubbhuset til Førde flyklubb i forbindelse med helikopterhopping i romjula 2007. Ein snasen tradisjon! Ein kan sjå i det fjerne at begge prøver seg på poseringsteknikken for slankande effekt.



Bilde 3: Ai-ai! Dette kan sjå ut som ein voldtekt eller kanskje eit yogakurs. Det var det nesten! Dette er den russiske freeflybabe'n Olga (visstnok ei av dei beste) som prøva å lære vekk korrekt ryggflygingsposisjon til bruk i tunnel samme kveld/natt. Og i forhold til korleis eg følte meg etter 1 time i tunnellen midt på natta, så er kanskje voldtekt ein grei samanlikning. Men fy så kjekt!





Bilde 4: Nyttårsdafta hos Åsmund 07/08. Her samla vi alle dei finaste folka og drakk sjampis, dansa, herja og tukla med fyrverkeri heile natta. Sunniva sitter i sofaen og Philip i stolen ved peisen, om nokon skulle lure på det. Og ja, det begynt å bli vanskelig å finne fleire bilder no!


Bilde 5: Ekstremsporveko 2009! Dette er korleis skogen med teltområdet til Bergen Fallskjermklubb ser ut. Philip ligger og slapper av i hengekøya, og Sunniva sitter i stolen til venstre i bildet med ei bok. Teltet i bakgrunnen er bebodd av Sindre.


Bilde 6: To av mine absolutte favorittpersona i heile verden, og dei lika til og med kvarandre! Kor flaks går det an å ha ;)



Kom gjerne med forslag til tema eg kan ta opp i min temablogg! God sommer til alle eg ikkje snakka med dei neste vekene.

Blue skies!

4 kommentarer:

  1. Hahaha, tidens blogginnlegg!! Har ledd høgt gjennom heile innlegget. Og herregud som eg gler meg til imorgen!!

    SvarSlett
  2. .................Kordan skal eg reagere på noko slikt????
    Den einaste måten eg kan tilgi dette høgst meget upassande inlegget, er at neste innlegget handlar utelukkande om MEG, har fleire bilder, og meir tekst.

    Mvh
    Daniel Fløysand

    SvarSlett
  3. Hahahaha! Me likes:D
    Bilde 4 og 5 hadde dog ein tendens av "Hvor er Sunniva?"
    *leite-lete* Aaah, der ja!

    SvarSlett