mandag 19. mars 2012

Fargeriket

Det er ikkje berre berre å blande den perfekte lillafargen. Sjølv med bakgrunn frå tegning, form og farge (Philip) og media og kommunikasjon (meg sjølv) slik at begrep som RGB og CMYK har betydning for oss begge, og med ein nyetablert kontrastvegg i stua, ville ikkje den perfekte lillafargen komme utan kamp.


Prosjekt; restaurere tante Emmas gamle hjørneskap har underholdt oss i eit par veker. Det kom inn døra i sin  originale drakt fra 60-tallet, og var møtt med stor motstand. Philip er aldri så feminin og kreativ som når det gjeld interiør, til min store glede, og på kort tid var vi einige om korleis det måtte bli.





Designet er enkelt: kvit basisfarge og mange loddrette striper i ulike farger. Meir nøyaktig raudt, grått, gult, grønt blått og ja - lilla.




Etter mykje fram og tilbake, knusing av glasset i skapdøra, sliping, tre lag grunning, tom for maskeringstape TRE ganger, feil pensel, riktig pensel, feil farge, riktig farge, avispapir over heile kjøkkengolvet og kommentarer som "jeg tror kanskje jeg skal gjøre resten av flikkearbeidet, ikke for å være frekk eller noe, men du er så jævlig klønete"(Philip) er vi snart i mål. Skapet står i stua, og ser ut som rekvisita fra Charlie og sjokoladefabrikken. Nytt glass ventes denne veka. Eit ørlite lag til med lakk, så er vi i mål.


Resultatet ser du deler av her! Større bilde kjem når glassruta er på plass. Stay tuned.

5 kommentarer:

  1. Wæææh! Dette ser jo kjempelovande ut! Eg ELSKA sånne ting :D Men no er eg nysgjerrig ass.. Satsar på at det glaset kjem fort som fy!

    SvarSlett
  2. Siv: Skapet er vidunderlig. Til og med eg, fullstendig blotta for interiørgener måtte spørre og grave og fikle da eg så det første gang på lørdag. :D

    SvarSlett
  3. Takk Sunniva :) Og Siv, Philip har lyst å sy fleire putetrekk med spillfigura på. Kor kjøpte du det frå?

    SvarSlett
  4. http://www.spoonflower.com/tags/game

    SvarSlett
  5. wow, jeg er kjempespent!

    SvarSlett